Drugi o Ceci

Zdravko Čolić: Njena zvezda će još dugo sijati


"Ceca i ja smo se odavno upoznali, ali tokom svih ovih godina nismo se često sretali. Sećam je se kao slatkog devojčurka kada je tek započinjala muzičku karijeru. Još tada se moglo naslutiti da će njena zvezda dugo sijati pošto se na neki poseban način izdvajala od ostalih pevačica. Potpuno je razumela princip funkcionisanja estrade i nije dozvolila sebi da je ponesu slava i popularnost. Ceca je veliki borac, ne treba smetnuti s uma kroz kakve je sve životne situacije prolazila, ali se uvek podizala na noge, i čini se, postajala sve čvršća i jača."

"Ona je pre svega dama. Reklo bi se da su retki oni koji na pomen njenog imena ostaju ravnodušni. Prosto pleni svojom pozitivnom energijom, ženstvenošću i specifičnom harizmom. Ima veoma čudnu boju glasa kojim fenomenalno uspeva da “iznese” pesme pisane za nju. Ako ostane onakva kakva je bila do sada – potpuno prirodna, opuštena i neposredna, mislim da će trajati još dugo. Najvažnije je da sa publikom neguje lep odnos, a Ceca to radi potpuno iskreno i od srca."



Željko Samardžić: Slavuj koji miluje pesmom


"Cecu poznajem iz perioda kada sam se doselio grad, i kada nisam mogao ni da maštam o tome da će mi se jednog dana “desiti” ovakva karijera. Bio sam totalni anonimus koji je nastupao u teievizijskii emisijama, isključivo onda kada bi me neko “preko veze” zvao. Prvi put sam uživo video Cecu u “Studiju B”, posle snimanja neke emisije. Pružio sam joj ruku rekavši da je moja omiljena pevačica, da je veoma ljupka i draga i da je moja porodica obožava. Nisam mogao da izdržim, morao sam da joj priđem i da joj iskreno kažem šta mislim i osećam. Bio je to divan i iskren susret, jer i meni danas prija kada mi neko od mlatđih kolega priđe i oda mi poštovanje…"



Dara Bubamara: Glas koji niko nema


"Cecu poznajem veoma dugo, tačnije od pauze koju je napravila posle povratka iz Švajcarske. Nakon što je snimila album “Kukavica” bila sam gost na njenom koncertu na Tašmajdanu kojem je prisustvovalo oko petnaest hiljada ljudi. Tada je bila velika zvezda, a čini mi se da je svakim danom sve veća i veća. Kad god su pokojni Željko i ona dolazili u Novi Sad, obavezno bi mi se javili. Tada bismo odlazili na večere, a to su bila zaista lepa druženja. Bilo je divno gledati koliko se njih dvoje vole i koliko su bili posvećeni jedno drugom…"



Goca Tržan o Ceci: Jača od mnogih muškaraca


"Cecu sam upoznala kada sam joj pevala prateće vokale na albumu “Maskarada” i ona se, dok smo radili, tridesetak puta za tri sata čula sa svojim suprugom. Tada mu je tepala i bili su izuzetno nežni jedno prema drugom, što me je oduševilo s obzirom na to da su po gradu kružile raznorazne priče o njihovom braku.Upoznala sam veselu, srdačnu i veoma duhovitu ženu a ti utisci popunili su praznine u mom mišljenju o tome kakva je Ceca zapravo. Potvrdila je priču da bi osobe koje se bave estradom trebalo da funkcionišu po principu – što su veće zvezde, to su normalniji u privatnom životu…"


Željko Šašič: Uvek ću pamtiti njenu podršku


"Sa Cecom sam se upoznao kada sam spremao svoju ploču “Gori more”. Ona se tada vratila iz inostranstva gde je provela nekoliko godina. Sećam se da mi je izgledala potpuno drugačije od one Cece koje sam se sećam što mi se veoma svidelo. Imidž me je oborio s nogu, a iznenadilo me koliko je u međuvremenu smršala. Sreli smo se kod Marine i Fute gde je radila “povratničku” ploču, a noseća pesma bila je “Kukavica”. Pošto smo oboje imali ugovor sa menadžerom Banetom Stojanovićem koji joj je tada organizovao turneju, on je “udesio” da gostujem na njenim koncertima. Još uvek se odlično sećam da me je najavljivala rečima: “Zapamtićete vi ovog momka!” Verovatno ni sama nije bila svesna koliko je bila u pravu. Kasnije se udala, a ja sam joj bio gost na svadbi, na rođendanima. Bile su to sjajne zabave za odabrane goste…"